Business Analytik pro Customer-Client & Onboarding Process

Hledáme externího analytika na pozici Business Analytik do Customer týmu. Hlavním úkolem týmu je rozvoj digitálního onboardingu klienta do banky v souladu s regulatorními požadavky.

 

Co Vás v této roli čeká?

  • Identifikace nových potřeb, požadavků a pravidel pro získávání klientů do banky.
  • Analýza dopadu a rozsahu potřebných úprav v bankovních procesech.
  • Tvorba a správa business dokumentace řešení.
  • Úzká kooperace s vývojáři při implementaci řešení.
  • Analýza a návrh řešení změnových požadavků a bugů.
  • Spolupráce na přípravě testování nových i měněných funkčností systému.

 

Jak by měl vypadat Váš profil? Měl/a byste mít: 

  • Schopnost identifikovat a pojmenovat požadavky businessu.
  • Akcent na hledání pravých příčin problémů a potřeb.
  • Velmi dobré komunikační dovednosti a schopnost diskuze s business i technickým týmem.
  • Zkušenost být součástí týmu vyvíjejícího SW aplikace. 
  • Obecné povědomí o technologiích a jejich fungování.
  • Ideální je předchozí zkušenost z bankovnictví nebo oblasti CRM.
  • Znalost UML, ideálně s modelováním v nástroji Enterprise architect.
  • Proaktivní přístup, samostatnost.
  • Angličtinu na komunikační úrovni.
  • Výhodou povědomí o způsobu uvedení změn na trh – Human Centered Design.
  • Výhodou schopnost navrhovat procesy, rozhraní a datové struktury.

 

Co by Vás mohlo ještě zajímat?

  • Místo výkonu práce se nachází v Praze.
  • Forma spolupráce: IČO
  • Rozsah spolupráce: full-time (remote/on-site: 3-4/1-2) dle dohody
  • Délka alokace: dlouhodobá spolupráce
  • Možný nástup: ASAP