Projekt manager s přesahem do konzultantské činnosti

Náš tým ARBES TA vyvíjí moderní systém typu „Transfer Agency“ pro správu a distribuci otevřených podílových fondů určený k distribuci podílových listů a komplexní správě podílových fondů.
Jde o modulární komplexní řešení s možností nastavení dle individuálních potřeb klienta.

ARBES OBS vyvíjí moderní backendové řešení pro retailové, digitální a privátní bankovnictví s důrazem na otevřenost (více jak 500 připravených API), stabilitu a flexibilitu. Zahrnuje kromě core systému i front-end pro pobočky i back-office včetně templatingu.
ADP (ARBES Digital Platform) – Digitální platforma pro orchestraci, automatizaci

Jak bude vypadat tvoje práce:

Kompletní zodpovědnost za řízení projektu: 

  • Termíny, rozpočet, kvalita,
  • analýza a vytvoření plánu a rozpočtu projektu,
  • řízení a hodnocení průběhu projektu,
  • vyhodnocení ukončeného projektu.

Řízení komunikace se zákazníkem: 

  • Průběžná komunikace a udržování vztahů s klíčovými partnery na straně zákazníka,
  • koordinace aktivit projektu se zákazníkem,
    průběžné hodnocení projektu se zákazníkem,
  • řešení eskalací během projektu,
  • identifikace dalších (nových, budoucích) obchodních příležitostí u stávajícího zákazníka.

Spolupráce s manažerem:

  • Prioritizace a posouzení realizovatelnosti navrhovaných projektů,
  • analýza a návrh řízení rizik u navrhovaných projektů.

Tvůj tým: 

  • Bankovní svět OBS zastupuje Manager Ondra Brojír:
    20 členů v týmu se skládá z testerů, vývojářů, analytiků, konzultantů – hledá se pozice PM, zatím tuto roli zastává Ondra.
  • 10 klientů, budeš mít na starost 1-2 klienty.

nebo

  • Finanční svět TA zastupuje Manager Ondra Brom: 12 členů se skládá z testerů, analytiků, vývoje a projektových lidí. Plánujeme se rozrůst na 15 členů.
  • 7 klientů, budeš mít na starost 1 klienty

Co by jsi měl umět: 

  • Ve své roli jsi aktivní, funguješ dobře s týmem, jsi zodpovědný a je na Tebe spoleh.
  • Víš, jak postavit kvalitně plán, jak definovat a řídit úkoly, umíš si poradit s problémy a dokážeš uřídit případná rizika.
  • Máš projekt pod kontrolou a umíš jednoduše reportovat klíčové aspekty.
  • Komunikuješ jasně a strukturovaně jak s našimi týmy, tak na straně zákazníka.
  • Máš alespoň 2-letou zkušenost s projektovým řízením, ideálně ze strany IT dodavatele.
  • Tvoje znalost bankovních služeb bude výhodou.
  • Dokážeš se naučit základní principy fungování produktu a zvládneš pre-sale.

Naše benefity: 

  • Nabízíme finanční ohodnocení dle seniority, 
  • Smlouvu na HPP nebo OSVČ kontrakt,
  • Můžeš se těšit na: flexibilní pracovní dobu core 9 – 15 hod,
  • Kvartální bonusy nad rámec fixního měsíčního ohodnocení,
  • Čeká na Tebe přátelské prostředí v celé struktuře firmy – tykáme si,
  • Budeš mít možnost pracovat na HO 3 dny v týdnu, 2 dny v týdnu on site,
  • Nabízíme možnost dalšího profesního růstu (do jiné pozice nebo seniorské role),
  • Poskytujeme až 30 dnů volna za rok,
  • Budeš mít od nás stravenky 120,- Kč/den (edenred karta),
  • Můžeš se těšit na moderní kanceláře v centru Prahy (výborná dostupnost, metro “B“ – Anděl),
  • V kanceláři se můžeš těšit na relax zónu (šipky, fotbálek, masážní křeslo), 
  • Možnost parkování pro kola i automobily, sprchu,
  • Čeká Tě pitný režim na pracovišti zdarma a každé úterý snídaně formou ovoce,
  • Očkování proti chřipce,
  • Samozřejmostí je cafeterie/penzijní připojištění/multisport karta.
FB_IMG_1664873530033