Solution Architekt - call centrum

Pro klienta, který patří mezi top české bankovní instituce, hledáme posilu a zároveň fajn kolegu do týmu Banking Solutions na pozici Solution Architekt – call centrum.

Kolega by měl zastřešit zakládání produktů přes kontaktní centrum, realizovat PoC na aktuálně nabízené telefonní technologie, navrhnout a integrovat modul (včetně DB vrstvy) do stávajícího FE systému a mohl by pomoci svými návrhy propojit staré a nové aplikace. Bude v roli architekta, který se bude věnovat návrhu architektury a zároveň bude komunikovat s business částí týmu. Práce bude rozdělena do několika projektů, některé s větší prioritou a některé s menší. Zajímavou součástí bude vytvořit novou datovou vrstvu a automatizovat ji.

 

Co vás bude na této pozici čekat?

  • Zakládání produktů přes kontaktní centrum:

Cílem aktivity je vytvořit automatizovaný ověřovací nástroj nad aplikací v JAVA, která je vyvíjena interně jinými kolegy a následně realizovat několik E2E procesů pro zakládání produktů přes call centrum. Tyto E2E procesy se ovládají přes interní FE aplikaci, která pomocí integrační platformy WSO2 bude komunikovat jak s ověřovacím nástrojem, tak také s centrálním datovým skladem.

  • NEXT GEN IVR:

Cílem aktivity je realizovat PoC na aktuálně nabízené telefonní technologie „STT, TTS, NLP/NLU –Voicebot princip“. Ověřit jejich kompatibilitu na stávající voice systémy v bance a potvrdit úspěšnost automatizace zpracování klientských požadavků pomocí hlasu.

  • Template Admin:

Cílem aktivity je navrhnout a integrovat modul (včetně DB vrstvy) do stávajícího FE systému, tak aby byla zvýšena efektivita pracovníků, kteří komunikují se zákazníky písemnou formou.


Jak by měl vypadat ideální profil? Kandidát by měl mít:

  • praxi z IT projektů;
  • komplexní povědomí o IT se zaměřením se na integrační a aplikační architekturu;
  • znalosti UML (modelování v Enterprise Architect);
  • znalosti standardů SOAP, REST;
  • prezentační a komunikační schopnosti (komunikace s dodavateli);
  • samostatnost a důslednost, schopnost logického a analytického myšlení a chuť pracovat v týmu.


Co bude Vaší výhodou?

  • Znalost a zkušenost na IT projektech v oblasti telefonních technologií a prostředí call center.
  • Znalost AWS nebo jiných cloudových technologií.


Dodatečné informace:

  • Místo výkonu práce se nachází v Ostravě, ale lze i v Praze.
  • Forma spolupráce: IČO
  • Rozsah spolupráce: full-time
  • Délka alokace: 1 rok s možností prodloužení
  • Možný nástup: čím dříve, tím lépe
 
 
INBRAIT-foto-Jana