INBRAIT


Solution Architect

Pro klienta, který patří mezi top české bankovní instituce, hledáme posilu do týmu na pozici Solution Architekta.  Vaše práce bude probíhat pro dvě oddělení. 0,5 FTE na projektu Backoffice Cluster, kde budu probíhat snižování nákladů tisku a digitalizace a druhou polovinu projektu pod Contact Center Cluster (Chat Bot a voice Bot). Na každý projektu Vám bude oporou jiný manager.

 

Co Vás na této pozici čeká?

  • Hlavní oblasti činností:
    • Konzultace požadavků s businessovými týmy
    • Návrh a konzultace řešení s architekturou / dotčenými systémy
    • Zajištění odhadů od všech dotčených týmů / systémů
    • Organizace a drivování meetingů / úkolů směrem k zúčastněným týmům / systémům
    • Součinnost při přípravě podkladů za dané aktivity pro management (např. prezentace pro steering commitee)
 
  • Businessová oblast:
  • BackOffice cluster – tým, který zastřešuje požadavky širokého spektra (17) businessových týmů z oblasti backoffice (přes různé produkty/procesy).
    • Primárním cílem řešených aktivit bývá zrychlení procesu, odstranění neproduktivních činností v dotčených procesech apod., tzn. aktivity se hodně týkají digitalizace, automatizace, robotizace…
    • Konkrétně nyní bychom rádi získali externí výpomoc pro 2 aktivity z oblasti „Paperless“:
    • Central Document Matrix – jednotná evidence (parametrizace) všech dokumentů, které z MONETA společností odchází směrem ke klientům/3.stranám a napojení všech systémů produkujících dokumenty na tuto evidenci
    • Odesílání dokumentů přes datové schránky – získání identifikátorů datových schránek ke klientům (FO/FOP/PO), souhlasy s komunikací přes DS a vlastní implementace odesílání dokumentů tímto kanálem.
 
  • Contact Center cluster – tým, který zastřešuje požadavky businessových týmů z oblasti kontaktního centra.
    • Primárním cílem řešených aktivit bývá zvýšení “first time resolution” požadavků od volajících klientů, zvýšení prodejních výnosů kontaktního centra a zlepšení zákaznické zkušenosti při volání na kontaktní centrum
    • Konkrétně nyní bychom rádi získali externí výpomoc na aktivitu z oblasti automatizace komunikace s klienty v písemné formě
 
  • ChatBot Integrace – výměna stávajícího zastaralého řešení za nové řešení včetně integrace na integrační platformu, web a zabezpečené kanály Internet Banky a SmartBanky
 

Jak by měl vypadat Váš profil?

  • UML/BPMN popř. Archimate
  • JIRA/Confluence
  • Zkušenosti ideálně z větší instituce (nejlépe finančního zaměření) s řádově desítkami až stovkami prointegrovaných aplikací/systémů.
  • Praktické zkušenosti s návrhem přes online/batch integrace a se zahrnutím frontendů, middleware (integrační vrstvy služeb) i backendů.
 

Co bude Vaší výhodou?

  • Pokud už kandidát historicky působil na straně IT (a zároveň byly na jeho působení pozitivní reference)
  • Pokud má kandidát zkušenost s NLP technologiemi, případně integrací konverzačního designu
 

Co by Vás mohlo ještě zajímat?

  • Místo výkonu práce se nachází v Ostravě a v Praze
  • Forma spolupráce: IČO
  • Rozsah spolupráce: full-time
  • Délka alokace: 1 rok s možností prodloužení
  • Možný nástup: čím dříve, tím lépe
  • HO: 8 dní v měsíci
 
FB_IMG_1664873530033